Dret a rèplica

Primer de tot, felicitar a l’actual equip de l’ajuntament per fer possible aquesta eina de col.laboració tan útil.
En segon terme, proposaria que la gent pogués també respondre a allò que des del consistori s’escriu; jo em queixo o felicito, tu em respons o em sermoneges però no tinc opció a respondre sinó és obrint una altra demanda… No ho trobo útil.
Per exemple, jo sóc el que va escriure sobre la parada de bus de la mainada. Molt bé: heu respost donant la vostra visió i jo no puc respondre-us pq no hi ha opció… Hauria d’encetar una nova queixa amb el mateix propòsit i tornem-hi.
Ja, de pas, us dic que hi hauria moltes maneres per fer que el bus escolar no hagués d’obrir les portes pel costat de la carretera… Però això ja són figues d’un altra panera, suposo.

1 resposta

L'Ajuntament ha respost 18 de December de 2017

18/12/2017. Gràcies per la felicitació; és d’agrair que es valori la gran tasca de transparència que portem a terme a través d’aquest portal LA VALL EN UN CLIC. 
Proposeu que la gent pugui respondre la pregunta una vegada l’ajuntament hagi contestat, i així fer un diàleg sense haver d’obrir una nova sol·licitud per parlar del mateix. Feu una proposta molt lògica i raonada; aquesta comunicació bidireccional entre ajuntament i ciutadania donaria l’excel·ència a l’aplicatiu. 
Malauradament per part nostra, no és possible obrir canals de pregunta-resposta. LA VALL EN UN CLIC està feta en una plataforma wordpress que té limitacions funcionals. S’han instal·lat les funcions màximes per permetre la participació sense vulnerar els drets de privacitat i sense obligar els usuaris a donar-se d’alta de la plataforma. 
Podríem haver utilitzat un altre tipus de plataforma, que no fos un wordpress, i permetre el dret a rèplica? Segurament sí, però haguéssim hagut de posar-hi molts zeros al talonari. Aquest aplicatiu wordpress ens l’ha dissenyat un veí de la Vall d’en Bas, voluntàriament, perquè creu en la participació com a forma de govern. Haver anat a buscar un altre tipus d’aplicatiu que dissenyés exclusivament una empresa especialitzada suposava uns quants milers d’euros. I haver anat a buscar un aplicatiu dissenyat per les administracions públiques supramunicipals (que ja ho vam consultar) ens suposava aconseguir una eina encara més limitada que la que tenim a dia d’avui, amb uns quants centenars d’euros. Per tant, davant les opcions que teníem, creiem que vam optar per la millor: un wordpress adaptat a la realitat del municipi, operatiu, eficaç i eficient que no respon a totes les necessitats però que no ha suposat cap inversió astronòmica ni a nivell tècnic ni a nivell econòmic. 
Finalment, pel que comenteu del bus escolar, us convidem a parlar-ne amb els nostres tècnics quan us vegeu. De segur que serà una conversa molt rica per ambdós sentits. 

#1