notificacions electroniques com a via de comunicació

en un municipi amb tan poca població crec que utilitzar un sms dient que tenim una “notificació elect.” del Ajuntament i cal clicar a un lloc sospitos de ser un virus, no considero que sigui la forma mes segura ni mes idonea de comunicats oficials del consistori amb els veïns. Dieu que aviat serà la forma obligada a tots els ajuntaments, però fins que això no sigui aixi, crec que hauriem de mantenir formes menys impersonals de comunicació i mes segures que el destinatari s’assebenta.

1 resposta

L'Ajuntament ha respost 6 de February de 2019

06/02/2019. En els municipis petits, l’expedient electrònic s’implanta de la mà del gestor d’expedients de la Diputació de Girona. Es a dir, que els missatges que rep la ciutadania no es redacten des de la Vall d’en Bas, sinó des de la Diputació, i es fan seguint els models establerts per totes les seus electròniques.
El que sí que fem des de l’Ajuntament de la Vall d’en Bas és ajudar a totes les persones del municipi en la implantació de la tramitació electrònica, i facilitar accessos, documents i tot el que sigui necessari. Es a dir, que des de l’Ajuntament es dona suport a totes les persones que tinguin dificultats per accedir als tràmits en línia i, si cal, se les orienta o se’ls facilita la informació en format paper. Si necessiteu alguna tramitació en paper perquè no se us descarrega en format electrònic, posar-vos en contacte amb l’Ajuntament i us ajudarem. 

#1